מקלחון חזית במבצע- הזמינו עוד היום

מקלחון חזית במבצע- הזמינו עוד היום
איזה כיף להתפנק במקלחת טובה ואיכותית. על פינוק אמיתי אחרי יום עבודה מפרך או אחרי שהייה מרגיעה בחוף הים לא מתפשרים. הזמינו עוד היום מקלחון חזית במבצע ולא תאמינו לאיזה שדרוג באיכות החיים שלכם תזכו. חברת "פלג", המתמחה בתחום עיצוב התקנה וייעוץ בכל הקשור למקלחונים, מציעה שפע מגוון ועצום של מקלחונים מכל הסוגים, הגדלים ואפשרויות ההתקנה. מומחי החברה מספרים לנו על מקלחון החזית והיתרונות הרבים שטמונים בשימוש בו.

מקלחון זה הפתרון בשביל כל אחד ואחת
בישראל אין מים מיותרים. לא ראוי שכל בית אב בישראל ישתמש באמבטיות המגדילות מאוד את כמות המים המתבזבזת בכל רחצה. יש להתחשב במצב המשקעים בארץ בה אנו חיים, ולכן  מתקינים "חסכמים" (פקקים המיועדים להרכבה על פתחי המים ומסייעים בהפחתת זרם המים), לדוגמא. בנוסף, המדינה מוציאה כסף רב על העלאת המודעות והפרסום לגבי מניעת בזבוז ואף חסכון מים בישראל. הפתרון האולטימטיבי הוא, כמובן, שימוש במקלחון על פני אמבטיות. אין עיתוי מושלם מזה להזמין מקלחון חזית במבצע בהמלצת מומחי החברה שלנו. גם ישראל ומאגרי המים הדלים שלה תודה לכם מאוד על כך. 

היתרונות הרבים בשימוש במקלחון חזית
חסכון במים כבר הזכרנו. מעבר לכך קיים הפן העיצובי. מקלחון חזית מתאפיין ביוקרה, חסכון במקום בחדר האמבטיה ובעיצוב חדשני ומרהיב. ניתן להזמין מקלחון חזית במבצע בהתאם לגודל חדר האמבטיה שלכם. ההמלצה היא קודם כל, למדוד את חדר האמבטיה באופן כמה שיותר מדויק ומפורט ולתכנן מראש היטב את המיקום של פרט ופרט בחדר. בנוסף, יש לערוך רשימה של היתרונות והדגשים הרצויים לכם והמתאימים לצרכים המסוימים שלכם. למשל שימוש בדלתות הזזה או שימוש בדלת שנפתחת לשני הכיוונים, החוצה ופנימה או רק לכיוון אחד, מקלחון בעל דלת אחת או בעל שתי דלתות, צורך בבניית חיתוכים שונים לשם חלון או לשם התקנת מתקני רחצה נוספים או אביזרים שונים. הקפידו על תכנון נכון וכך התוצאות יהיו טובות יותר. כמובן שכדאי להיוועץ במומחים שלנו. כדי לקבל השראה ולבחור דגם רצוי עבורכם אתם מוזמנים להתרשם מהקטלוגים ומגלריית התמונות שלנו.