איך אתה מעדיף את המקלחת שלך?

איך אתה מעדיף את המקלחת שלך?
אתם עומדים לפני שיפוץ חדר הרחצה ומתלבטים בשאלת השאלות האם להתקין מקלחון פינתי או להתקין אמבטיה, האמת שאתם לא צרכים להתחבט בשאלה הזו יותר מידי, בסופו של דבר בכל שאלה של גודל החלל. האם החלל מאפשר לנו להתקין אמבטיה או עדיף כי נחסוך במקום ונותיר מקום לארונות אמבט ולמראות גדולות ומרשימות.

שאלת העיצוב
כאשר אנו רוצים לעצב את חדר האמבטיה שתי שאלות עיקריות עולות על הפרק, האחת והחשובה ביותר היא גודל החלל האם החלל מאפשר לנו להתקין אמבטיה או מקלחונים, ואם מקלחונים איזה סוג יהיה פרקטי ביותר לחדר הרחצה שלנו. כל זאת בנוגע לגודל החלל, השאלה השנייה והלא פחות חשובה היא שאלת התקציב, האם אנו יכולים להרשות לעצמנו לבחור באמבטיה מעוצבת או מקלחון ספא או רגיל. מכאן אפשר להתחיל בעיצוב ולקחת איש מקצוע מרשימת מעצבי פנים מובילים.

אז מה יותר יפה
כשאנו רוצים לעצב את חדר הרחצה למצוא מקלחונים או אמבטיות מרשימות זה בטח שלא מהווה בעיה, השאלה היא המקום, גודל החלל והמיקום. בשוק המקלחונים קיימים כמה סוגים שנועדו לתת לנו מענה בעיצוב חדרי הרחצה בצורה הפרקטית ביותר. הסוגים העיקריים של המקלחונים הם הפינתיים, החזיתיים, הקטומים והמעוגלים. כולם יפים כולם מרשימים כולם מגיעים בשלל גוונים ועיטורים השאלה היא איזה סוג מתאים לחדר הרחצה שלכם.

מקלחונים פינתיים
המקלחון הפינתי הוא המוכר לנו ביותר, אפשר לומר שהוא היה הסוג הראשון להחליף את האמבטיה. המקלחונים הפינתיים מותקנים בפינת חדר הרחצה בזווית של תשעים מעלות. המקלחונים הללו מגיעים בגדלים סטנדרטים, המקלחון הפינתי מורכב משתי דלתות זכוכית  המותקנות בין שני קירות.

מקלחונים חזיתיים
כשאנו מדברים על מקלחונים חזיתיים אנו בעצם מדברים על נישה המותאמת במיוחד למקלחון. מקלחון פינתי זה מותקן בין שני קירות הוא בדרך כלל מותקן במקומות בהם בחרנו לבטל את האמבטיה, לכן גם גודלם מרשים יותר מהמקלחונים הפינתיים. הם נחשבים לרחבים מאוד וגדולים מאוד. לא רק שהם נוחים לשימוש אלא גם שהם מרשימים יותר ומעניקים מראה יוקרתי יותר לחדר הרחצה, הרבה יותר מהאמבטיה הסטנדרטית.

מקלחונים מעוגלים
מקלחון מעוגל מותקן בדיוק כמו המקלחון הפינתי, את השוני אנו יכולים להבין כבר בשם של סוג המקלחון, הוא אומנם מותקן בפינת חדר הרחצה אך הוא אינו מותקן בזווית של תשעים מעלות, אלא בזוויות מעוגלת שמעניקה מראה מרשים ויוקרתי לחדר הרחצה.

ואם בכל זאת אנו אנשים של אמבטיה
אולי אלה יהיו האמבטיונים שימלאו את החלל החסר, האמבטיון הוא אחד הפריטים העיצובים החדישים ביותר בכל הקשור לחדר הרחצה, הוא מזכיר את האמבטיה רק שהוא קטן יותר ומוגן בזכוכית להשלמת האווירה של העיצוב בחלל הרחצה. הוא בהחלט הפתרון האולטימטיבי במיוחד אם יש לנו ילדים קטנים בבית.