אמבטיון- מה זה בכלל

אמבטיון – אמבטיונים סטנדרטיים
אמבטיון הוא מיקלחון המותקן על דפנות האמבטיה. אמבטיון מיועד לאנשים בעלי אמבטיה, שרוצים להשתמש בה לנוחיות ביעילות. האמבטיון מאפשר מקלחת באמבטיה עם תחושה של מקלחון פינתי. האמבטיונים אצלנו מאפשרים התאמה אישית מלאה: שילוב בין הדגמים, סוגי צירים שונים, חיתוכים שונים (חיתוך למדרגה, חיתוך לחלון).

אמבטיון – לא רק לחדרי רחצה קטנים
אחד האלמנטים שמאפיינים את האמבטיון בניגוד למקלחונים הוא מוטיב הגודל, אם ברשותנו חדר רחצה גדול במיוחד אנו יכולים להתקין אמבטיון גדול בצורה מעוגלת, אשר מהווה פתרון עיצובי מושלם, מצד אחד אין לנו בעיה של מקום ומצד שני הוא קל לניקוי בדיוק כמו המקלחונים החזיתיים. באמצעות האמבטיון נוכל לשמור על רצפה נקייה, אנו לא נצטרך לסבול את המים שנאגרים כמו באמבטיה ויוצרים כתמים שחורים שקשים לניקוי.
 
אמבטיון – הפתרון הבטיחותי לחדר הרחצה
האמבטיון נחשב לבטיחותי יותר ממקלחונים או מאמבטיות, במיוחד עבור ילדים וקשישים. סכנת הנפילה באמבטיון היא נמוכה מאוד בניגוד לאמבטיה הרגילה ובנוסף יש לך את האופציה להתאים לאמבטיון דלתות העשויות מפלסטיק דמוי זכוכית.
 
שנתחיל בעיצוב?
האמבטיונים הם הפתרון האולטימטיבי, הם בדיוק התשובה לשאלת השאלות האם להתקין אמבטיה או מקלחון. הם מקבלים את היתרונות של שני סוגי הרחצה, הבטיחות, הפונקציונאליות, היופי, האסתטיקה והעיצוב. כל אלו משפעים על חדר הרחצה הן ביופי והן בפונקציונאליות וביחד יוצרים את הפתרון המושלם עבור חדר הרחצה שלך.
 
אז אם אתה עדיין בדילמה האם לבחור במקלחון או לבחור באמבטיה או באמבטיון, אנו בפלג מקלחונים מציעים את מגוון האפשריות, אנו מזמינים אותך להתרשם משלל דגמי האמבטיונים ברמת גימור גבוהה ואלגנטית. אצלנו תקבל את הייעוץ, ההמלצות וחוות הדעת של מיטב המומחים בפתרונות לעיצוב חדר הרחצה, אצלנו בפלג מקלחונים מייצרים את האבטיונים בעצמנו. ביחד נוכל להתאים את הפתרון המושלם והמעוצב עבור חדר הרחצה שלך.