הדובדבן של הקצפת- מקלחת מפנקת בסוף היום

הדובדבן של הקצפת- מקלחת מפנקת בסוף היום
רבים מאתנו יסכמו כי מקלחת בסוף היום היא אחד מהרגעים הטובים ביותר שאנו יכולים לקבל. ממש כמו הדובדבן שבקצפת זה שחותם לנו את היום. עכשיו השאלה המתבקשת היא האם המקלחת שלכם בבית מאפשרת את הפינוק הזה?

מקלחונים מעוצבים – מהפלסטיק ועד הזכוכית המעוטרת
מקלחונים פינתיים הוא פריט חובה בכל חדר רחצה לכן גם אצל רבים מאתנו המקלחון הפך לפריט העיצובי ביותר בחדר הרחצה. בעבר אומנם לא השקיעו יותר מידי מחשבה בקו העיצובי של הבית בכלל, ושל חדר הרחצה בפרט, לכן הקרמיקה היא שהיוותה את מוקד העלייה לרגל. היום השילוב של הקרמיקה והמקלונים המעוצבים הם שיוצרים את המראה האסתטי שאנו כה חפצים להגיע אליו.

מקלחונים לא כמו שהכרנו
עד לפני מספר עשורים לא יחסנו חשיבות למקלחונים בביתנו, פשוט הסתגלנו אליהם כתחליף של האמבטיה או של הדוש עם הווילונות שזכור ולא לטובה. אף אחד מאתנו לא השקיע מחשבה בעיצוב של המקלחונים החזיתיים. היום המגמה היא הפוכה לגמרי, הרי ידוע כי המקלחת היא החלק המפנק ביותר של היום, לכן אנו צרכים להתייחס לעיצוב המקלחון בצורה אחרת ממה שהתייחסו אליו בעבר.

המקלחונים של היום
המקלחונים של היום מעוצבים ברמת גימור מושלמת הן מבחינת מראה והן מבחינת נוחות הדלתות וניקיון חלל הרחצה. מבחינת המראה המקלחונים שודרגו באלפי שנות אור, אנו כבר לא נראה את המקלחונים העשויים פלסטיק הצובר אבנית, אלא הפלסטיקים הישנים הוחלפו בזכוכיות אלגנטיות בעלות מראה יוקרתי שתורם לחדר הרחצה גם אם הוא אינו מעוצב בצורה מודרנית. כך שאם בחדר הרחצה שלנו מותקנת קרמיקה לא הכי חדישה, המקלחון מזכוכית משדרג את המראה כולו של חדר הרחצה.

מקלחונים מבחינת ניקיון
המטרה בחדר הרחצה, הנחשב לחדר השימושי ביותר בבית, היא לשמור על הניקיון. שלא נצטרך לגרוף מים, שלא נצטרך לנקות כל הזמן את הקרמיקה. לכן המקלחון הוא הפתרון האולטימטיבי עבורנו. אומנם חדר הרחצה תופס אבנית במקומות רבים אך המקלחונים החדשים המורכבים מזכוכית מצוידים בשכבת מגן מאבנית. באופן זה יצרנו פתרון לכל בעיות הלכלוך.

החידוש בתחום המקלחונים
היום אנו יכולים להתאים את המקלחון לחדר האמבטיה בצורה מושלמת, לא רק שמגוון הסוגים מאפשר זאת. קיימים מקלחונים פינתיים, מקלחונים קטומים (מלשון קיפול) ומקלחונים חזיתיים, אלו בדרך כלל מגיעים בגדלים סטנדרים. אלא שהחידוש היום הוא שאנו יכולים להתאים את המקלחון לפי המידות שאנו בוחרים.

לבטל את האמבטיה
אם בחרנו לבטל את האמבטיה בחדר הרחצה, נבחר במקלחונים קטומים, הם מותקנים בין שני קירות, מידותיהם גדולים (גודל האמבטיה) או שנוכל לבחור במקלחון מותאם אישית לגודל שאנו רוצים. בכך נוכל לחסוך מקום רב בחלל ובמקום זאת להתקין ארונות אחסון למגבות או לדברי רחצה. על ידי בחירת המידות אנו יכולים לקבל חדר רחצה בדיוק כמו שתמיד רצינו. שיהיה מקום לאחסון מצד אחד ומספיק מקום לתזוזה במקלחת מצד שני. פשוט הפתרון המושלם במיוחד כשמדובר בחדרי רחצה קטנים.