המצאת המאה – מקלחונים

המצאת המאה – מקלחונים
מקלחונים הם פתרון אולטימטיבי במיוחד אם הוא קטן ואין בו מקום לאמבטיה. המקלחון כיום אינו פלסטיק שמולבש על מסילת ברזל, הם אלגנטיים, מרשימים ומשדרים יוקרה. המקלחונים קלים לתחזוקה וניקיון הרבה יותר מהאמבטיה, הם חסכוניים במים לכן הם גם מותאמים לאקלים בארצנו המאלץ אותנו להתקלח מספר פעמים ביום בימות הקיץ החמים.

התאמת המקלחונים
לא כל מקלחון מתאים לכל חדר הרחצה, לכן אנו יכולים להתאים את אחד מארבעת  הסוגים הנפוצים של המקלחונים, על מנת לעצב את חדר הרחצה שלנו באופן מושלם, למרות שכל המקלחונים משמשים לאותה המטרה, לכל מקלחון חזיתי יש את הפונקציה הייחודית  שלו כדי להשתלב בחלל.

מקלחונים פינתיים
המקלחונים הפינתיים הסטנדרטים הם המקלחונים הנפוצים ביותר והמוכרים לנו ביותר. הם לכאורה היו הראשונים להחליף את האמבטיה המגושמת, ולא בכדי הם נושאים את שמם- פינתיים. הם מותקנים בפינת חדר הרחצה בזווית ישרה, הם מגיעים במידות סטנדרטיות אך בדגמים שונים.

מקלחונים חזיתיים
המקלחון החזיתי מותקן בין שני קירות, מקלחון זה מתאימים במיוחד בחדרי רחצה בהם בוטלה האמבטיה, המקלחון החזיתי מורכב מדלת אחת בלבד שמסתובבת על ציר טלסקופי וניתן לפתוח אותה כלפי פנים וכלפי חוץ.

מקלחונים מעוגלים
מקלחונים אלו בדומה למקלחונים הפינתיים, מותקנים בזווית של תשעים מעלות בפינת חדר הרחצה, הם בעלי מראה יוקרתי ומיוחד. דלתות המקלחון הן בצורה מעוגלת אשר מעניקה לחדר הרחצה מראה שונה ומיוחד. את המקלונים המעוגלים ניתן להתאים לכל חדר רחצה על ידי חיתוך מדויק.

מקלחונים קטומים
המקלחון הקטום מתאים במיוחד עבור חדרי רחצה קטנים מאוד. הוא מותקן על הרצפה או על אגנית לפי בחירה. הפינה הקטומה של המקלחון מאפשרת מעבר רחב מאוד אשר משאיר מקום לתזוזה בחדר הרחצה. סוג זה של מקלחונים ניתן לחיתוך ולהתאמה אישית.
מקלחונים יכולים להוות  פינוק של ממש, כל עוד בחרנו את המקלחון המתאים במיוחד עבור חדר הרחצה שלנו. המקלחונים מגיעים בדגמים שונים  ובעיצובים שונים, אנו יכולים לבחור מקלחון עם איורים, מקלחונים מזכוכית חלקה ונוצצת או אטומה. חלק מהמקלחונים מגיעים במידות סטנדרטיות וחלק ניתן להתאים במיוחד עבור חדר הרחצה האישי שלנו.

הכר את המומחה
בכדי להפוך את חדר האמבטיה שלכם לחדר רחצה מודרני אסתטי, במילים אחרות לחדר רחצה מפנק ומושלם, תעדיפו לפנות אל המומחים. פלג מעצבי מקלחונים מבטיחים לכם איכות ללא פשרות, עיצובים מרהיבים ומיוחדים, וכמובן התאמה אישית של המקלחונים לחלל הרחצה- כמו שלא מתפשרים על מקלחת באמצע היום לא מתפשרים על המקלחונים הטובים ביותר.