חידוש חדר אמבטיה

בעת שיפוץ חדר הרחצה אחד האלמנטים שיוצר אוירה ונותן גימור אלגנטי הוא מקלחון מעוצב שאותו ניתן לקנות בחנויות המתמחות באביזרים לחדר האמבטיה. יש בתחום אביזרי אמבטיה חידושים רבים ושיטוט קצר בחנויות וברשתות המתמחות יתן לכם רעיונות רבים לעיצוב חדר הרחצה. אחרי שקיבלתם את הרעיונות ומצאתם את האביזרים שאתם רוצים לראות אצלכם בבית יתחיל השלב הבא, שלב התכנון. אחרי שקבעתם לעצמכם את מסגרת התקציב וגילתם שחדר רחצה כמו בחלומות שלכם לא יעמוד בתקציב שלכם תצטרכו לוותר על דגמי עילית ולחפש מקלחונים במבצע וגם את יתר החומרים והכלים הסניטריים אפשר למצוא בחנויות ברשתות השיווק ואפילו בשווקים.

כאשר התנאים לא מאפשרים למקם מקלחון פינתי עומדת לפניכם האפשרות למקם על דפנות האמבטיה את המקבילה של המקלחון שהוא לא פחות יפה ולא פחות מפנק הרי הוא אמבטיון. גם אם מעל האמבטיה יש חלון תינן להזמין אמבטיון עם חיתוכים מתאים עשוי מזכוכית מחוסמת ודלתות עם צירים טלסקופיים. הדלתות נסגרות בצורה מושלמת כך שנמנעת התזת מים אל מחוץ האמבטיה אל רצפת חדר הרחצה.

אם בעת התכנון אתם מגלים שאת הנישה של המקלחת הישנה אי אפשר לבטל, אל דאגה תוכלו לתת לנישה מגע של אלגנטיות ופונקציונאליות על ידי התקנת מקלחון חזית  שניתן להזמין עם חיתוך למדרגה ועם מגבים מונעי רטיבות בשולי הדלתות.

אם תוותרו על האמבטיה תוכלו להתקין מקלחון חזית גדול ומרווח ולצייד אותו במקלחת שמתיזה מים מכמה כיוונים שנותן הרגשה של רחצה מתחת למפל מים גועש.

במקרה וחדר הרחצה שלכם קטן וצפוף הפתרון לחוסר מקום הוא מקלחון פינתי שהדלתות שלו נסגרות פנימה ונצמדות אל הקיר כאשר המקלחת אינה בשימוש. כאשר מתקלחים הדלתות נסגרות באמצעות מגנט ובשולי דלתות הזכוכית מודבקים מגבים כך שנמנעת יציאת מים אל רצפת חדר הרחצה.

כאשר משפצים חדר רחצה ישן במבנה ישן ההמלצה של בעלי מקצוע להחליף בעת העבודות את הצנרת הישנה בצנרת חדשה מחומרים מתקדמים. כיום הצינורות עשויים מפלסטיק או פי.וי.סי ומחוברים בחום כך שמובטחת אטימה טובה ללא נזילות ואריכות חיים לצנרת.