למה אתם צריכים מקלחונים חזיתיים בבית?

איך אתם אוהבים את המקלחון שלכם, חזק או חלש? מרווח או אינטימי? זרם אחד קבוע, או אפשרות לשחק בין שלושה מצבי זרמים? כשמדובר במקלחת שלנו, אנחנו נוטים להיות מאד בררנים ומקובעים במה שמוכר לנו. במאמר זה נדבר על מקלחונים חזיתיים, מוצר המתחשב לאו דווקא בחוזק הזרם, אלא משדרג לחלוטין את המקלחת שלכם, מכל בחינה, ולמה בשבילו כדאי לכם לצאת קצת מהשגרה.

אז מהם מקלחונים חזיתיים?

מקלחון חזית מותקן בתוך נישה בין שני קירות, באמצע חדר הרחצה. הוא מנצל טוב יותר את המרחב של חדר הרחצה, בניגוד למקלחונים הישנים שאנו מכירים. הוא מרווח יותר ומעט גדול יותר מהמקלחון הסטנדרטי, כך שנשמרת הנוחות שלכם. יש הטוענים כי יעיל יותר לפרק את האמבטיה ולהתקין מקלחון חזיתי במקומה, מאחר ומקלחון חזיתי הוא מרווח וגדול יותר.

למה זה חשוב למקלחת שלי?

ישנן סיבות רבות ליתרונותיו של המקלחון החזיתי על פני המקלחון או האמבטיה הסטנדרטיים. כפי שכבר הזכרנו קודם, מקלחון חזית מנצל טוב יותר את מרחב חדר הרחצה, כיוון שניתן להתקין אותו בכל מקום שרוצים, גם בצמוד לקיר, והוא מעט מרווח וגדול יותר. אך פה לא תמים היתרונות. מקלחונים חזיתיים לא רק נוחים יותר, הם גם שומרים על ניקיון וחוסכים משמעותית במים, כיוון שקל יותר לתחזקם ולשמור עליהם סגורים בזמן המקלחת, מה שמוביל לעוד יתרון משמעותי – אפשר להפסיק עם הווילונות הנדבקים והמציקים ולעבור לדלתות אטומות, ואפילו לדלתות הזזה נוחות. מקלחון חזיתי, כפי שניתן לראות, הוא שדרוג נהדר לחוויית הרחצה שלכם.

אני חייב אחד! מאיפה משיגים?

הרעיון של מקלחונים חזיתיים עדיין בחיתולים בארצנו הקטנטונת, לכן מומלץ לפנות לחברה עם התמחות בנושא וניסיון רב שנים. "פלג מקלחונים" היא החברה המושלמת לכך. ב"פלג מקלחונים" יש דגמים שונים ומגוונים לבחירה ושילוב. אם אתם מבולבלים, רצוי להתייעץ עם מומחי החברה ולבחור את המקלחון שיתאים לחדר הרחצה שלכם. תוכלו להרכיב ביחד את המקום המפנק והמושלם במיוחד עבורכם, ובכך להפוך את חדר הרחצה שלכם לחדר המפנק ביותר בבית.