מקלחון בהתאמה אישית

מקלחון בהתאמה אישית – המקלחת שלכם העיצוב שלנו

איך בוחרים מקלחון?
ניתן למצוא הרבה סוגים של מקלחונים,  כל סוג מותאם לחדר הרחצה בצורה אחרת, כי לא כל מקלחת בנויה באותה הצורה, ואנו כמובן רוצים את הגימור המושלם.

מקלחון חזיתי
המקלחון החזיתי
מותקן בין שני קירות מעין נישה תחומה שנסגרת ונפתחת בעזרת דלת זכוכית מרשימה, המקלחון החזיתי יכול בקלות להחליף את האמבטיה הוא מרווח וגדול יחסית. כיוון שהוא תחום בין שני קירות אנו יכולים לעשות חיתוכים שונים (חיתוך מדרגה, חיתוך לחלון) אנו יכולים לשלב בין הדגמים השונים ולהתקין צירים שונים דלתות הנפתחות ונסגרות כלפי פנים וכלפי חוץ.

מקלחון פינתי
אפשר לומר כי המקלחון הפינתי זה המקלחון הפופולארי ביותר כיום. הוא מותקן בפינת חדר הרחצה בזווית ישרה של תשעים מעלות, ניתן להתקינו על גבי אגנית או ישירות על רצפת חדר הרחצה, הוא חסכוני מאוד במקום ומגיע בשלל דגמים וחיתוכים שונים.

מקלחון מעוגל
מקלחון זה הוא בהחלט הצעקה האחרונה בעיצוב, הוא מצד אחד חסכוני במקום גם הוא כמו המקלחון הפינתי מותקן בפינת חדר הרחצה, אך השינוי המרענן שלו זו הצורה המעוגלת המרשימה, היוצרת מראה יוקרתי לחדר הרחצה. המקלחון המעוגל מגיע בגדלים שונים ניתן להתקינו בחדרי רחצה קטנים או גדולים.

אמבטיון
האמבטיון הוא סוג של מקלחון המותקן על הדפנות של האמבטיה, המקלחון יכול להחליף את האמבטיה בצורה מושלמת, מצד אחד אנו מקבלים את הפינוק של האמבטיה ומצד שני אנו יכולים להתקלח בו ממש כמו במקלחון רגיל.

הצגנו בפניכם כמה סוגים של מקלחונים שיכולים להתאים לחדר הרחצה שלכם, אנו בכל זמן נשמח לעמוד לשירותכם וביחד נוכל להרכיב את חדר הרחצה המושלם, המקלחונים מיוצרים אצלנו ולכן אנו יכולים להתאים את המידות המדויקות שיהוו את הפתרון עבורכם. אנו מזמינים אתכם להתרשם משלל הדגמים והסוגים של המקלחונים והזכוכיות. כל מה שמקלחת מושלמת צריכה אלו ידיים טובות, דמיון, מיומנות ומחשבה.