מקלחון חזית, מקלחון פינתי או אמבטיון – כל אחד והפינוק שלו

לא משנה אם חדר האמבטיה שלכם חדש, משופץ או ישן, מקלחון הוא משהו שכדאי שיהיה לכם. מקלחונים מגיעים בהתאמה לצורת המקלחת: מקלחון פינתי עבור מקלחות הממוקמות בחיבור בין שני קירות, ויש צורך בשני קירות זכוכית סוגרים, מקלחון חזית הדורש חסימה רק של החזית, ומשלושת הכיוונים האחרים קיימים קירות, או אמבטיון – קירות ודלתות עשויים זכוכית המותאמים לאמבטיות. המומחים של פלג מקלחונים מספרים לנו על הסיבות הכי טובות להתקין מקלחון בחדר האמבטיה שלכם.

עיצוב


לעיצוב הבית יש חשיבות והשפעה גדולים מאוד על בני הבית. הבית שלנו צריך לספק לנו תחושות נעימות ואנרגיות חיוביות. המידע הזה אולי יפתיע אתכם, אבל לעיצוב הבית יש השפעה ניכרת על כל תחומי החיים שלנו, ולמעשה כמו שהבית שלנו נראה כך החיים שלנו יראו. אם בביתינו שולט הבלגן גם החיים שלנו יהיו מבולגנים, אם ביתינו יראה כחדש כאשר הדלתות תקינות והרהיטים אינם מרופטים או בלויים, כך נוכל להתחדש ולהתרענן בכל אחד מתחומי חיינו. אם ביתינו יהיה מעוצב בצורה יצירתית ומעוררת השראה, כך גם בני הבית יהיו יצירתיים יותר בכל מסגרות חייהם.

חדשנות


חדר האמבטיה שלנו הוא המקום המרגיע ביותר בבית. זה המקום בו אנחנו מתנקים, שוטפים את עצמינו, מטהרים את האנרגיות שהצטברו במהלך היום ומחדשים אותם. כשאדם מרגיש לא טוב מבחינה פיזית או נפשית שולחים אותו להתקלח כדי להחליף מצב. כדי להבטיח את האנרגיות החיוביות ביותר בחדר האמבטיה בשעת הטיהור שלנו, אנחנו צריכים לחדש אותו עם עיצובים עכשוויים. מקלחון חזית או מקלחון פינתי או אמבטיון יעשו עבודה טובה בלהעניק לחדר האמבטיה מראה מרענן ועכשווי.

מניעת רטיבות


שמירה על הרכוש שלנו תבטיח לו עמידות וחוזק לאורך שנים. כולנו יודעים עד כמה לא פשוט וזול להחליף אריחים, מרצפות או ארונות אמבטיה. הדרך שלנו לשמור על הקיים לאורך זמן, מבלי שיאבד מצורתו הוא על ידי שמירה ממגע עם מים ככל האפשר. אם לא נשים מחסום בין המקלחת עצמה לבין שאר חלקי חדר האמבטיה, המים ישפריצו לכל עבר בכל מקלחת שלנו. אם יש מספר נפשות בבית תארו לעצמכם כמה פעמים ביום העץ של ארונות האמבטיה נרטב. מקלחון חזית או מקלחון פינתי או אמבטיון מהווים את ההגנה המקסימלית היחידה מפני התזת מים.