מקלחונים וחדר אמבטיה

חדר אמבטיה עם מקלחון מעוצב מפנק היה פעם בגדר חלום עבור רוב המעמד הבינוני. כיום מקלחונים הפכו לפריט חובה בכל חדר אמבטיה ממוצע . אם אתם נמצאים בתהליך בניית בית חדש, האדריכל שלכם ידאג לכך שכבר בבניה יכינו את המקום המתאים לכל אביזרי המקלחת. הוא יתייעץ איתכם על סוג הפריטים, האם אתם מעדיפים מקלחת או אמבטיה. האם תרצו שהמקלחון שלכם יהיה מסוג מקלחונים חזיתיים או  מקלחונים פינתיים אם תרצו ג'קוזי או אמבטיה רגילה האם אתם רוצים חוץ מאסלה רגילה גם בידה וכו'. את איכות המוצר עצמו ואת העיצוב שלו אתם תבחרו בעצמכם אחרי שיטוט די מאומץ בין החנויות המתמחות במוצרי סניטציה.

שיפוץ חדר האמבטיה- כמה החלטות חשובות

אם עומדים לשפץ חדר אמבטיה בדירה, במיוחד אם הדירה נמצאת בבניין שעומד כבר שנים רבות על מקומו, תהליך חידוש ושיפוץ חדר האמבטיה יהיה הרבה יותר מורכב. ראשית צריך להחליט מראש מהו התקציב שעומד לרשותכם. בכמה תוכלו למתוח אותו מבלי לגרום למפולת כלכלית. השלב השני להחליט מה אתם רוצים שיהיה המראה הסופי ואיזה פריטי סניטציה אתם רוצים והעיקר האם אתם רוצים אמבטיה עם  אמבטיון או מקלחון. תמיד תוכלו למצוא מקלחונים במבצע וכמובן אריחי קרמיקה במבצע או כל דבר אחר שאתם רוצים שיהיה אצלכם בחדר האמבטיה. אבל אם אתם רוצים אצלכם במקלחת אביזרים יוקרתיים כמו מקלחון מעוצב עם מפלי מים הנובעים מכמה מקומות בקיר תצטרכו לקחת בחשבון שאביזרים אלה הם ייחודיים ואינם מוצעים למכירה במבצעים.

שיפוץ ומקלחונים- מה מצב הצנרת?

אחד הדברים החשובים ביותר בשיפוץ חדר אמבטיה ישן הוא בדיקת מצב הצנרת. מאחר שעבודת השיפוץ אמורה להחזיק הרבה מאוד זמן, כדאי מאוד להחליף את הצנרת ואם אפשר לעשות מעקף משעון המים שלכם אל הצנרת הפנימית ובכך לעקוף את צינור המים שנמצא בתוך הקיר החיצוני.

את העיצוב הסופי של חדר האמבטיה רצוי לסיים באלמנטים עיצובים המוסיפים נופך אלגנטי כגון מתלים למגבות מעוצבים ומיוחדים, מראה גדולה עם תאורה מיוחדת ולהשלים את המראה בסט כלים מיוחד לסבון הידיים ולמברשת השיניים.  כדי להעניק אווירה רעננה מומלץ לסיים בהצבת עציצים שאוהבים חום ולחות,