מקלחונים פינתיים ואחרים : סקירת מקלחונים

השימוש במקלחונים תופס תאוצה בשנים האחרונות. אחרי הכל, מדובר במהלך הגיוני שחוסך במקום ובמים, והמקלחונים קלים לתחזוקה ומעוצבים, כך שמתקבל שילוב מושלם של יופי ונוחות. מקלחונים פינתיים, למשל, הם הפתרון המושלם כאשר יש חדר רחצה קטן ובכל זאת לא רוצים לוותר על עיצוב. מומחי העיצוב של חברת פלג מקלחונים, המעצבת ומייצרת מקלחונים ואביזרים לחדרי אמבטיה סוקרים את סוגי המקלחונים הקיימים. 

התאמה אישית


ישנם לא מעט סוגי מקלחונים בשוק: מקלחונים חזיתיים, מקלחונים פינתיים, מקלחונים מעוגלים ומקלחונים קטומים, שכל אחד מהם מתאפיין בצורה מעט שונה ומתאים לחדר אמבטיה שונה ולצרכים שונים של בני הבית. מה שחשוב הוא להתאים את המקלחון לצרכים שלכם ולתנאים של חדר הרחצה, כדי שיהיה לכם נוח ונעים בו.

מצא את ההבדלים


• מקלחון חזיתי הוא המקלחון הסטנדרטי, הנפוץ כאשר חדר הרחצה מרווח דיו. המקלחון נקרא חזיתי על שם הפתח שלו הפונה לחזית, במאונך לקירות חדר הרחצה. הטרנד החם בעולם המקלחונים הוא מקלחונים חזיתיים זוגיים.
• מקלחון פינתי מותאם לחדרי רחצה שאין בהם הרבה מקום, והוא נקרא פינתי משום שפינת חדר הרחצה משמשת לו כקירות. 
• מקלחון מעוגל הוא סוג של מקלחון פינתי, רק שקירותיו או דלתותיו מותקנים בצורה מעוגלת ולא בזוית ישרה. 
• מקלחון קטום הוא מקלחון שיש לו שלוש דפנות המחוברות ביניהן בזוית.

למה זה חשוב?


התאמת המקלחון לתנאי השטח חשובה לא רק בשביל היופי, אלא בעיקר בשביל אופי המקלחת. כל מקלחון מותאם למידה אחרת של שטח, והם מתוכננים כך שתוכלו להתנועע בתוכם בחופשיות ולא בצפיפות גדולה, גם אם חדר הרחצה עצמו קטן.

עיצוב המקלחון


המקלחונים עשויים, בדרך כלל, מזכוכית מחוסמת, המעניקה גמישות עיצובית מסוימת, הן בצבעי הזכוכית או בהטבעה עליה בעזרת התזת חול והן בחיתוך ועיצוב דפנות המקלחון. כדאי להקפיד ולרכוש את המקלחון אצל יצרן אמין ומקצועי, כדי שתקבלו את המקלחון הטוב ביותר עבורכם, כולל אחריות, ולא בבית עסק שינסה למכור לכם מקלחונים פינתיים דווקא כי יש לו מלאי עודף, בלי קשר לצרכים שלכם ולתנאי השטח בחדר הרחצה שלכם.